Dying Light - Chivalry Weapon Pack
Go berserk as you mow zombies down with the fearsome Zweihander (a brutal two-handed sword) and feel them crash against your sturdy Medieval Shield emblazoned with the Agatha Knights’ cross or the Mason Order’s eagle. Glory awaits!