Dying Light 2 + Brecken + Rais Bundles
Get ready for an adventure filled with open world activities, the electrifying colors of the modern dark ages where your actions will affect the future of The City. Determine the balance of power with your choices amid the growing conflict and forge your own experience! Use 200+ weapons, 20+ weapon mods, and dozens of power moves to learn, practice, and master. Show no mercy, for it will not be shown to you.
Wolfclaw — be ruthless to your enemies and cut them up however you like with this sharp machete.