Dying Light Enhanced Edition
Dying Light: Enhanced Edition is all you need to start your adventure in the post-apocalyptic world ruled by zombies. Featuring an expansion with the buggy—your new ride, an additional game mode, two extra quarantine zones, and two bundles.
Over 50 awards and nominations, appreciated by more than 16 million players around the world.
Dying Light: Enhanced Edition is all you need to start your adventure in the post-apocalyptic world ruled by zombies. Featuring an expansion with the buggy—your new ride, an additional game mode, two extra quarantine zones, and two bundles, it takes the gameplay experience to a brand new level.
Bigger, better and more thrilling than ever before. Experience Dying Light in its definitive form, with countless gameplay improvements. Scavenge for resources, craft weapons and do everything to survive in a city destroyed by a zombie virus.
This huge expansion introduces new open areas and fully modifiable buggies. Turn them into deadly weapons and discover the secret behind the mysterious Children of the Sun cult!
Includes all content released in the first year of post-launch support, including the multiplayer “Be The Zombie” mode and “The Bozak Horde”; additional missions; exclusive items; and much more.