Dying Light - Hellraid
The final Hellraid update is coming, bringing a number of tweaks and improvements to your dungeon experience!
A new weapon has made it to the dungeon! Complete the Loaded for the Undead bounty, and wreak havoc in the temple like never before with Deathbringer—the one and only firearm available in Hellraid!
Enjoy the reworked armory! Now it will store all of your Hellraid weapons and items!
Discover new Crystal consumables in the Raid Mode! Each offers a unique, strong buff, but remember… Power always comes with a price. Are you willing to make the trade?
Purchase wands and the Shock Bearer in the Hellraid Shop, and carry them to Harran! Time to bring some magic to the surface, IF you can handle it.
Complete bounties to get all thirteen new Hellraid weapon blueprints! You’ll craft them with Weapon Remnants found in the Hellraid chest.
Experience the Hellraid mode with improved balancing and smoother gameplay! Now the dungeon encounters are even more satisfying!
No one knows where the strange arcade machine came from. One day the residents of the Tower just found it in the basement after an odd power outage. They took it upstairs unaware that their find is a gateway to another realm. Shake up your Dying Light experience by using this eerie device to access a completely new game mode based on Techland’s currently-on-hold first-person fantasy slasher Hellraid.
Step into a portal to leave the familiar streets of Harran behind and emerge in an otherworldly stronghold overrun by servants of Hell. Slay brand-new demonic enemies with medieval swords, axes, and hammers as you venture through stone corridors and dimly lit chambers.
Prove your skills in intense, rewarding runs through the demon-infested dungeon. Pick up bounties for additional prizes as you revisit the fortress. Improve your Hellraid rank to access new weapons you can also wield outside of the infernal realm.
Take your chances alone or gather a party of up to 4 people and be certain Hell’s minions will always be ready for you. Prepare to face unholy forces matching your numbers and strength for a formidable challenge.