Dying Light - Ox Warrior Bundle
Dress for the occasion and welcome in the Year of the Ox with this free Ox Warrior bundle! It contains a special Ox Warrior skin and a deadly Ox Cannon that will set enemies ablaze.
A new lunar year has begun, bringing us into the Year of the Ox, a time to celebrate such virtues as strength, honesty, and patience. Needless to say, all these qualities are indispensable in a world taken over by zombies, so we plan to give them a place of honor. Become an ox warrior, and purge Harran of the infected with a new shotgun that will obliterate enemies standing in your way, setting on fire those who, by some miracle, survive the blast.