Dying Light - Unturned Weapon Pack
This free DLC created for the Unturned crossover event in Dying Light contains a unique outfit and blueprints for three completely new, almost indestructible “low-poly” weapons modeled after Unturned items (Rake, Machete, and Hockey Stick).
This free DLC created for the Unturned crossover event in Dying Light contains a unique outfit and blueprints for three completely new “low-poly” weapons modeled after Unturned items (Rake, Machete, and Hockey Stick). The weapons are almost indestructible, consume little stamina and can be crafted without any base weapon, which makes them a perfect fit for a starting player or a reliable backup gear for a seasoned Survivor. Their damage scales to player level, while high critical hit chances make combat extremely satisfying.