Dying Light - Viking: Raiders of Harran Bundle
Who said Vikings did not fight zombies? They’d better get their facts straight because there seems to be a precedent in Harran. The deep has washed up a Norseman. What Norseman? – you’d ask. Why, you, of course! And you’ve never looked better. After all, what are some zombies compared to what you’ve already been through? Wars, bloodbath, plundering… Harran surely is just yet another place you’ll conquer. And we’re going to help you.