Dying Light - Volatile Hunter Bundle
Spread terror among hordes of night zombies! Don your fluorescent outfit, equip special weapons, and get behind the wheel of the Volatile Hunter. Prove you were born in the dark, molded by it. The Volatile Hunter Bundle includes: a new buggy paint job, a new character outfit, blueprints for a new sword, baton, maul, and knife.