Dying Light 2 Stay Human - Black Friday Edition
It’s been 20 years since the events of the original game. The virus won, and humanity is slowly dying. You play as Aiden Caldwell, a wandering Pilgrim who delivers goods, brings news, and connects the few remaining survivor settlements in barren lands devastated by the zombie virus. However, your true goal is to find your little sister Mia, who you left behind as a kid to escape Dr. Waltz's torturous experiments. Haunted by the past, you eventually make the decision to confront it when you learn that Mia may still be alive in Villedor — the last city standing on Earth.
As Aiden, you are encouraged by a promise of wealth, fame, and access to the best gear to enter a tournament where people sacrifice everything just for status. Hone your skills to defeat your enemies and make allies to obtain glory.