Dying Light 2 Stay Human: Bloody Ties
Bloody Ties is the first official story DLC for Dying Light 2 Stay Human - a thrilling first-person action survival game set in a post-apocalyptic open world.
As Aiden, you are encouraged by a promise of wealth, fame, and access to the best gear to enter a tournament where people sacrifice everything just for status. Hone your skills to defeat your enemies and make allies to obtain glory.
You will quickly realize that the quest for fame is just the beginning and you will find yourself involved in a plot for power and revenge.
Embark on a new adventure. Secure yourself a spot in the Pantheon of the best fighters, help your new friend Ciro in his quest to avenge his brother’s death and discover the true nature of the tournament.
Enter Carnage Hall - a place filled with wealth and splendor, where every fight is a narrative spectacle and the strongest seek fortune and fame.
Discover a new way to play with the Shield Glove, and make creative combat even more creative.
Play the role of your life in Spectacles - multi-objective arena shows with unique stories narrated by Astrid herself, each resembling traditional tales and fables with a wicked twist.
Test your skill in arena challenges - special trials where you’ll that fight new mutated enemies, face murderous hordes and geto to perform daredevil action.