Dying Light 2 Stay Human: Brecken Bundle
Run, boy, run! Become a strong leader that uses a full array of parkour moves as Brecken, a blast from the past. Run towards a danger, or run away from it when grabbing the loot. Whatever you do, do it for all survivors.