Dying Light 2 Stay Human: Chicken Bundle
Establish a new pecking order in The City. Become a chicken that fears no one with the Rooster Suit. Cut and scratch your enemies until they become a chicken-hearted mess, and soar through the sky, proving to them all that even a chicken can fly!
It’s time to shake a tail feather and establish a new pecking order in The City. As a chicken that fears no one, you have to break some bad eggs to make an omelet. Use a claw that can cut and scratch your enemies until they become a chicken-hearted mess. And if someone dares to doubt your ability to fly, prove them wrong by taking it to the skies with a featherweight paraglider.