Dying Light + Brecken + Rais Bundles
Get the most out of Dying Light franchise. Get Rais Bundle and Brecken Bundle for Dying Light 2 Stay Human, and explore the game where it all began.
The game whose uncompromising approach to gameplay set new standards for first-person zombie games. bDying Light: Enhanced Edition/b is all you need to start your adventure in the post-apocalyptic world ruled by zombies. Featuring an expansion with the buggy—your new ride, an additional game mode, two extra quarantine zones, and two bundles, it takes the gameplay experience to a brand new level.