Dying Light 2 Stay Human: Rais Bundle
It’s time to live by your own rules and become the most feared man in The City. Satisfy your hunger for power and wealth as Rais, a powerful warlord who strikes fear in the hearts of all survivors.
Don the Rais’ Outfit, take pleasure in slicing your enemies (both human and Infected) with the Wolfclaw machete, and use the Rais’ Paraglider skin to reside high above anyone else as only the true ruler should.