Dying Light: Essentials Edition
IMPORTANT: Enjoy enhanced visuals, a remastered soundtrack, and graphical improvements with the Retouched Update — available for free to all Dying Light owners.
From the creators of hit titles Dead Island and Call of Juarez. Winner of over 50 industry awards and nominations. The game whose uncompromising approach to gameplay set new standards for first-person games. Thanks to its legacy and seven-year post-launch support, today it goes down in history as one of gaming's greatest zombie titles.
Roam the city with unprecedented freedom and bask in its unique atmosphere. Use parkour to scale every building and reach remote areas.
Engage in gory combat and discover limitless options to confront your enemies. Use the environment paired with various weapon types and abilities to gain an advantage.
Experience the dramatic shift in the world as you go from hunter to hunted at sundown. Face the coming threat or run away without wasting your time looking behind.
Join forces with other players and raise your chances of survival in an exciting co-op mode. Tackle the story campaign together and see how far you'll go as a team.