FAQ
EA Play gives you unlimited access to a collection of Electronic Arts titles, trials of select new EA games, monthly rewards & more.
Once your trial is complete you’ll need to purchase the game if you’d like to continue playing.
Depending on where you live, you can use a credit card or PayPal. Not all methods are available everywhere.
Simple - all you got to do is sign up. Just follow the on-screen instructions and you'll be knee-deep in games in no time.
The Play List is a collection of incredible games featuring new hits, fan-favorites, and so much more included in your membership. All full versions for you to play as much as you want. Find out more here.
Short answer: different countries have different rules about what games can be sold or made available. The result: what you see in The Play List may vary slightly by locale.
To download a game or trial, head to the Included Games section on the main EA Play page. Then, simply choose the game or trial you want to play.
Canceling your EA Play membership is quick and easy. Just log into your Epic Games Store account to cancel.
If you cancel your membership prior to your next monthly or annual billing date, you won't be charged for the following month or year. You'll be able to continue to play games, use your discount and jump into any available trials until your membership expires.