EA Sports FC 24 Editions
The most playable FIFA – oops! – in years. This is an encouraging new start for the EA Sports FC franchise, with Ultimate Team innovations truly standing out, and PlayStyles adding a smart new wrinkle to the on-turf action.
No, really-they've actually changed things this year, and the football feels better.
It might have a new name, but EA Sports FC 24 is just about the same, frustrating but beautiful game that FIFA's been for many years.