Practice the basics in Learn to Play, play with a selection of top football teams in Kick-Off or create your own player and enjoy the thrill of 5-a-side football with the all-new Rush gameplay in Clubs, teaming up with friends. Earned UT Coins and FC Points purchased in SHOWCASE can be used in Ultimate Team to get packs and build your dream squad of players from men’s and women’s football.
Content is not available at all times and in all territories and is subject to change. Gameplay progress will be removed once Content is removed or SHOWCASE is retired. EA may retire SHOWCASE in its entirety after 30 days notice at ea.com/service-updates.
Upgrade to the full EA SPORTS FC 25 experience with the same EA account on the same platform before SHOWCASE retires to continue your Pro’s progression in Clubs, gain access to every corner of The World’s Game, including Manager and Player Career.