Edge Of Eternity
The world of Heryon is torn apart. Years ago, the arrival of a mysterious alien force ultimately plunged the planet into an endless cataclysmic war where both magic and technology were unleashed to their worst and darkest extremes.
Now an even greater threat has emerged : in a despicable act of war, the invaders released the Corrosion, a fatal disease turning living forms of all kinds into misshapen abominations.