Effie
Delve into the adventure of Galand, a young man in his quest to recover his youth after a witch cursed him with premature old age. Defeat all the sinister creatures, overcome all the platforming challenges and solve the most complex puzzles!
A powerful black magic controls the cities of the region of Oblena. To face evil, you will carry a magic shield that will allow you to defend yourself, to fight and to surf across the red grassland. It will gradually grow in power and skills!
We all have fond memories of those incredible classic 3D action-adventure games. We have used those references to bring those sensations back to life again, but with modern graphics, controls and game-play!