Elden Gunfire
Elden Gunfire is a PvP and player vs bot online multiplayer third person shooter game with cute comic cartoon 3D graphics and captivating gameplay.
Choose your unique character and weapons from tons of different characters and weapons of different classes and styles (Assault, SMG, Sniper, Shotgun, Knife, Pistol, Grenades, LMG, Heavy Machine Guns, Grenade Launcher, Laser Pistol, Water Gun , Electric Gun, Lava Gun, Flame Thrower....) each one with special properties. Customize your own and unique fighting skills and jump into the action, enter the battle and engage in team online PvP combat against other players around the world on a variety of maps.
Our game supports a very advanced Bots system, so if there are no enough real players online to join the match, the game will connect advanced bots that react exactly like real players to keep each match with exact 5 vs 5 players, they join the match with custom names, they can choose custom classes with equipments, custom soldiers, they can run, shoot, aim, jump, dodge, hide, camp anything real players can do, so this game will never die even if there are no players online at all, the game still fun to play against an extremely intelligent bots.
Regular content updates, including new characaters, weapons, bombs, skills and maps.