Elderand
Wield a variety of killing instruments and abilities to test your metal against towering, bone-chilling bosses. Explore a twisted Lovecraftian world shrouded in darkness and madness. RPG elements allow you to customize your battle experience to your liking, from your character’s appearance to skills, stats, and weapons.
Glory and riches await those who can spill the required blood and guts to collect it.
Satisfying Metroidvania-style exploration meets terrifying Lovecraftian creatures in this detailed hand-drawn pixel world with glorious gothic aesthetics and handcrafted level design.
RPG elements let you customize your experience to best suit your play style, from your character’s appearance to their skills, stats, and weapons.
Travel to the many corners of this perilous land, such as an inviting village with merchants, a forest, a temple prison, floating islands, a cursed Cathedral, and the hellscape that is Elderand itself.
More than 60 different enemy types and around a dozen bosses for your slaying pleasure.