What is Elders Grace Unchained all about?
Elders Grace Unchained is an action role-playing (RPG) strategy, building and raiding game with a super fun PvPvE mode. It combines fast-paced, action-packed battles with intricate building and design elements. In this immersive game, you can switch between roles – master builder and daring raider – as you create your own maze-like treasure strongholds filled with challenging traps and defenses, then gear up for intense battles as you raid other players’ shire strongholds. Successfully protect OR uncover the hidden treasure and it's yours to keep.
Elders Grace Unchained combines the elements of strategy games, role-playing, PvPvE, and User Generated Content (UGC), creating a unique and immersive gaming experience. Players can design their own stronghold levels, switch between roles and battle to the end.
Elder’s Grace Unchained will be launching details about our limited Early Access Alpha Q1 2025. The game will initially be available on desktop and later Mobile.
How can I stay up to date with the latest Elder’s Grace Unchained news and announcements?
Sign up for the Elder’s Grace Unchained newsletter, follow us on social and join our Discord today!
You can purchase the following items: Cosmetic items(Skins, Decorations), Animations and Materials.