Elite Dangerous: Odyssey
Disembark, Commander, and leave your mark on the galaxy in Elite Dangerous: Odyssey. Explore distant worlds on foot and expand the frontier of known space. Be the first to step out onto countless unique planets as you discover land untouched since time began. Elite Dangerous: Odyssey invites you to become a true pioneer.