Ember and Blade
Ember and Blade is a survivors-like adventure that blends strategic combat, elaborate boss battles, atmospheric visual design, and a dark, intricate storyline.
As a demon hunter bound to temporary immortality through an angel’s pact, you enter the realm where the archdemon Asmodeus has been sealed for centuries and encounter Ariella, the lone guardian of its seal.
Entangled in her tragic fate, you must carve through endless demons and face the question—can destiny itself be defied?
Step into a realm forged by divine fire and demonic corruption. A visually rich world awaits with balanced design, unique characters, vibrant colors, and vivid effects that bring every battle to life.