Era.S Decode
Gameplay balanced by a National Tournament Winning FPS Pro, who has been involved in the eSports scene for 20 years, bringing his decades of experience in playing at the highest skill level of elite tier tactics to be able to present the most advanced dynamic meta of multiplayer TPS that the world has ever encountered before! Expect full tournament leagues with dev-powered Pro sponsorships in the near future.