Do you plan to fix the bugs?
Yes, we will make sure to improve the lifespan of the game with other enigmas and puzzles in line with the storyline.
Yes, we will improve the general quality of the game, the visual appearance, the ergonomics and the performance.
We are considering this possibility, we will see if time and technical constraints allow us.
We will do everything possible to make the game available on as many platforms as possible if technical constraints allow us to do so.