Eternights: Deluxe Edition
Eternights is a dating action game where you try to make the most out of life during the apocalypse. Monday: Go on a date. Tuesday: Clear dungeon. Friday: Freak out! The clock is ticking!!
Immerse yourself into the world of Eternights with the Deluxe Edition, including the base game, the official digital artbook, revealing insights into the development of Eternights, and the official digital soundtrack featuring over 100 tracks composed by Spencer Bambrick.