Empire Bundle
The Empire Bundle is the ultimate package for aspiring conquerors. Including every major expansion for the game, up to and including 2020's Emperor, the Empire bundle gives you everything you need to rewrite early modern history.
The Europa Universalis IV: Empire Bundle is the ultimate package for aspiring conquerors. Including every major expansion for the game, up to and including 2021's Leviathan, the Empire bundle gives you everything you need to rewrite early modern history, with your own nation at the center of events.