Europa Universalis IV: Ultimate Bundle
The Ultimate Bundle is the largest collection of Europa Universalis IV expansions in one place. Buy the base game as well as almost every expansion and immersion pack available in one shot at a discount.
The Ultimate Bundle is the largest collection of Europa Universalis IV expansions in one place. Buy the base game as well as almost every expansion and immersion pack available in one shot at a discount. You will never find this much deep, rewarding and replayable history in one place, with special content for almost every part of the world, rich and dramatic historic flavor and surprising alternate worlds in every game.
Europa Universalis IV is Paradox Interactive's flagship historical grand strategy game, set in the early modern era from the Renaissance to the Napoleonic Age. Choose any nation and dominate the world through a mix of diplomacy, trade, exploration and war.