FAQ
EVE Online is a free-to-play community driven space MMO where players can choose their own path from countless different options. Experience space exploration, immense PvP and PvE battles, mining, industry, and a thriving player economy in an ever-expanding sandbox. Watch the Gameplay Trailer on the EVE Epic Games Store Page for more information!
Not at all! It’s never too late to jump in and join thousands of players setting foot in New Eden each day.
The Epic Games Store automatically creates a new EVE account for use through Epic. If you have an existing account created through Steam or eveonline.com you should purchase additional content from those respective stores to access it on your main account.
Visit the EVE Help Center to find support articles on many topics. If you’re still running into issues, you can contact a GM through live chat or a support ticket.