Evil Dead: The Game - 2013 bundle
New Survivor: Mia - Use Mia’s ability to channel her terror into bonus damage while remaining impervious to Demon possession.
Mia’s Alternate Outfit - Mia’s iconic red dress from the film, perfect for frolicking in a downpour of blood.
New Survivor: David - Whatever it takes, David will be there until the end. His team-boosting abilities make him a natural guardian for the group. And if he gets his hands on the new nail gun weapon, he’ll do some real damage.