Evil Dead: The Game - Army of Darkness Bundle
Celebrate the release of the Army of Darkness update in Evil Dead: The Game with the Army of Darkness Medieval Bundle, featuring new outfits for Lord Arthur and Henry the Red, along with a gold getup for Evil Ash and his minions.
Spoil those Survivors’ good looks in style, with the Gilded Attire costume pack for the Necromancer Demon army, including Evil Ash, along with a new Screamer jump scare image for the Necromancer Demon.