Evil Dead: The Game - Ash Savini Alternate Outfit
An all-new version of the original Savini Ash Variant Skin design by special makeup effects legend Tom Savini.
Ash Williams will go to any lengths to keep the Deadite armies from taking over the world. And now you can help him fight the Evil Dead in style!