Evil Dead: The Game
Step into the shoes of Ash Williams or his friends from the iconic Evil Dead franchise and work together in a game loaded with over-the-top co-op and PVP multiplayer action!
Step into the shoes of Ash Williams or his friends from the iconic Evil Dead franchise and work together in a game loaded with over-the-top co-op and PVP multiplayer action! Play as a team of four survivors, exploring, looting, managing your fear, and finding key items to seal the breach between worlds in a game inspired by all three original Evil Dead films as well as the STARZ original Ash vs Evil Dead television series.
Play as characters from throughout the Evil Dead universe, including Ash, Scotty, Lord Arthur, Kelly Maxwell, & more, with new dialogue performed by Bruce Campbell & others!
Fight for the forces of good or take control of the Kandarian Demon to hunt Ash & others while possessing Deadites, the environmental objects & more as you seek to swallow their souls!
Whether you’re tearing a Deadite in 2 with Ash's chainsaw hand or flying across the map as the Kandarian Demon, realistic visuals & physics-based gore brings the horror to life!
Brandish your short barrel shotgun, chainsaw, cleavers and more to do some delightfully gruesome violence against the armies of darkness.