Evoland Legendary Edition
Evoland is a journey through the history of action/adventure gaming, allowing you to unlock new technologies, gameplay systems and graphic upgrades as you progress through the game.
Inspired by many cult series that have left their mark in the RPG video gaming culture, Evoland takes you from monochrome to full 3D graphics and from active time battles to real time boss fights, all with plenty of humor and references to many classic games.
Evoland II: A Slight Case of Spacetime Continuum Disorder graphics style is changing as you travel through time and its gameplay evolves as you move along the storyline. It is also a real RPG at heart, with a deep scenario based on time travel: explore different eras and change the history of the world. But are you sure that the consequences will not make things worse?
Full of humor and references to classic games, the Evoland series brings a truly epic and extraordinary adventure, unlike anything you’ve ever played before!