EXODUS
EXODUS is a cinematic single-player action RPG set in a new, far-future sci-fi universe.
You are Jun Aslan, a salvager fighting for the future of your homeworld. Explore ancient ruins, blast your way past hostile Celestial enemies and rival human factions, and recover powerful Remnants to reshape your civilization. Discover your destiny and lead a crew of unforgettable companions as you search for the key to humanity’s survival across the most dangerous reaches of space.