Expeditions: A MudRunner Game - Season 2: White Dawn
Conquer the uncharted, snowy peaks of the Carpathian Mountains and help scientists to conduct their research for only the most experienced explorers can tame the dangerousness of the mountains. Dive into dark caverns to pursue major discoveries.