Take your seat for a new season and race stunningly different cars on iconic tracks including the brand new Miami International Autodrome.
Take control of your race experience with immersive and broadcast options for Formation Laps and Safety Car Periods, interactive Pit Stops, and all-new Sprint Races.
A new AI system for less experienced players keeps you competitive in each race.