Please tell us about the in-game items sold in Faaast Penguin.
Regarding the in-game payment service for "Faaast Penguin", what payment platforms do you support?
Will you be using Epic Games' payment platform or a third-party payment platform?
Epic Games' payment platform will be used for in-game purchases for the Epic Games Store version of Faaast Penguin.