Fae Farm
Escape to the magical life of your dreams in Fae Farm, a farm sim RPG for 1-4 players. Craft, cultivate, and decorate to grow your shared homestead—and use spells to explore the enchanted island of Azoria!
Your magical home, away from home
Escape to the world of Fae Farm and create your own cozy home in the enchanted world of Azoria. As you nurture and grow your homestead, you'll get to meet charming characters, foster deep relationships and discover ways to infuse magic into everything you do. Customize your character, master the arts of crafting, cooking, potion-making and discover so much more.
Create your own character and customize your adventure with unlockable styles and decorations for your farm. The cozier your home, the better your experience! The story unfolds independently from the in-game calendar, allowing you to play at your own pace.
As you tend your farm, you can care for a variety of cuddly animals where you can collect eggs, wool, and more. You can also raise baby animals in many different colors and explore the island to discover magical critters that drop rare potion ingredients. But not all creatures are friendly: beware the jumbles; mischievous spirits that block your path!
Explore the realms of Azoria as you traverse the island with your skills and spells. Forage caves to gather resources and battle jumbles! Progress at your own pace as you uncover new mysteries and restore peace to Azoria.
Azoria is home to a cast of colorful characters! As you progress through the story, you can build bonds with many islanders along the way. You can even find romance by going on dates and eventually getting married at Town Hall.
You can play on your own or with up to 3 of your friends online or over local wireless. Share your progression, build a farm together where everyone’s efforts count. and support each other through the quests and challenges of the world around you.