Fae Farm: Coasts of Croakia
The Coasts of Croakia DLC lets you explore new islands, meet new characters, master new skills and get critters to become your best allies in your quest to bring back peace to Azoria.
Explore those protected yet endearing lands where a luxuriant, tropical nature makes for a very different, yet still cozy place and the home of an ever greater discovery.
With the help of a magical croaking friend, find your way to the Archi-pal-igo Park, a sanctuary for critters of all kinds. Meet their caretaker and learn new skills to befriend them and bring them along in your adventure in Azoria!