Fae Farm Deluxe Edition
Escape to the magical life of your dreams in Fae Farm. Purchase the Deluxe Edition of Fae Farm.
Fae Farm: Escape to the magical life of your dreams in Fae Farm, a cozy farm sim RPG for 1-4 players.
Fae Farm - Original Soundtrack: Over an hour of the orchestral themes composed by Cris Velasco.
Fae Farm - Content Packs(x2): between December 2023 and June 2024, two waves of additional content will be released: and automatically offered upon their release to the owners of the Deluxe Edition.