Fae Farm - Original Soundtrack
The Fae Farm Official Soundtrack features 37 of the original tracks from the game, over an hour of the orchestral themes composed by Cris Velasco for your epic journey through the magical and vibrant world of Azoria.
Relive your adventure in Azoria with Fae Farm's original soundtrack! The Fae Farm Official Soundtrack features 37 of the original tracks from the game. Discover over an hour of the orchestral themes composed by Cris Velasco for your epic journey through the magical and vibrant world of Azoria, an Island full of wondrous biomes, endearing characters and fantastic creatures.