Fae Farm: Skies of Azoria
Fae Farm: Skies of Azoria lets you explore the celestial lands above Azoria, meet new characters, master new skills. Explore Skyvale and its distinctive landscapes and mysteries.
The winged denizens of Skyvale need your help, they’ve sent you an invitation to visit their mysterious land in the clouds: their patron Sprite, Gusto, has turned unusually moody and it looks like you might be the one to solve this mystery. Will you dare to enter new dungeons, solve the puzzles and collect their rewards?
Fae Farm: Skies of Azoria lets you explore the celestial lands above Azoria, meet new characters and build relationships with them, master new skills and recipes. Explore the 3 regions of Skyvale and their distinctive landscapes and mysteries. Find romantic interests in the clouds, bring back exciting new crops and resources to your farm on Azoria, as well as new potions and cosmetics.