Fall Guys
Simply log in to the Epic Games Launcher on PC any time from May 15, 2025 to June 12, 2025, navigate to the Fall Guys Add-Ons page, and claim the Digi costume for free!
Yes, once claimed after logging in to Fall Guys on Epic Games Store, it joins the rest of the items in your inventory. They are available to use wherever you play Fall Guys.
I do not play Fall Guys on PC, but I actively play on other platforms. Am I able to redeem this offer?
Fall Guys offers Virtual Currency in the form of Show-Bucks for sale on both the Epic Game Store and its in-game store. Fall Guys also offers various bundles that include cosmetic in-game products and Show-Bucks.
Using Show-Bucks that are earned (through the Season Pass) or purchased, players can also purchase cosmetic items in the in-game Item Shop, along with purchasing the Season Pass.
When playing Fall Guys through the Epic Game Store, all in-app purchases use Epic Games’ payment platform. The in-game store transitions the user to the platform storefront to complete purchases. When playing on other platforms, different payment platforms may be used.
Fall Guys does not require players to purchase any content to play. All purchases are optional and only provide cosmetic benefits.