Falling Out
Take control of two accidental adventurers, as you explore ancient kingdoms, discover treasures (be careful of the traps!) and bump into the equally lost shopkeeper, Azar. Collect items to craft weird weapons and useful objects that will help you traverse the world in this unplanned escapade.
It was supposed to be a relaxing vacation but ditch the itinerary because you’ll now need to choose your own path. Navigate through procedurally generated levels that offer the perfect balance of risk and reward. Help Giorgio and Felicie overcome their differences and work as a team in single-player or co-op. However you play, you’ll need to work together to conquer the unique obstacles and challenges scattered throughout each world.