Fallout 3: Game of the Year Edition
Operation: Anchorage - Enter a military simulation and fight in the liberation of Anchorage, Alaska from its Chinese Communist invaders.
The Pitt - Travel to the post-apocalyptic remains of Pittsburgh and become embroiled in a conflict between slaves and their Raider masters.
Broken Steel - Increase your level cap to 30, and finish the fight against the Enclave remnants alongside Liberty Prime.
Point Lookout - Embark on a mysterious and open-ended adventure in a huge, murky swampland along the coast of Maryland.
Mothership Zeta - Defy hostile alien abductors and fight your way off of the alien mothership, orbiting miles above the Capital Wasteland.
Limitless Freedom - Take in the sights and sounds of the vast Capital Wasteland! See the great monuments of the United States lying in post-apocalyptic ruin! You make the choices that define you and change the world. Just keep an eye on your Rad Meter!
Experience S.P.E.C.I.A.L. - Vault-Tec engineers bring you the latest in human ability simulation — the SPECIAL Character System! Utilizing new breakthroughs in points-based ability representation, SPECIAL affords unlimited customization of your character.
Fantastic New Views - The wizards at Vault-Tec have done it again! No longer constrained to just one view, experience the world from 1st or 3rd person perspective.
The Power of Choice - Feeling like a dastardly villain today, or a Good Samaritan? Pick a side or walk the line, as every situation can be dealt with in many different ways.
Blast 'Em Away With V.A.T.S. - Even the odds in combat with the Vault-Tec Assisted Targeting System for your Pip-Boy Model 3000! V.A.T.S. allows you to pause time in combat, target specific body parts on your target, queue up attacks, and let Vault-Tec take out your aggression for you. Rain death and destruction in an all-new cinematic presentation.
Direct X 9.0c compliant video card with 256MB RAM (NVIDIA 6800 or better/ATI X850 or better)
Direct X 9.0c compliant video card with 512MB RAM (NVIDIA 8800 series, ATI 3800 series)