Far Cry 3: Blood Dragon
Far Cry 3: Blood Dragon is THE Kick-Ass Cyber Shooter taking place on a bizarre open-world island crawling with evil.
You are Sergeant Rex Colt: Mark IV Cyber Commando. The year is 2007 and Earth has been ravaged by a nuclear war which erupted in the 90s. After a disastrous decade, new paths for peace must be found, and the US cyborg army may have found a solution: a powerful bioweapon on a distant island. Your mission is to gather information and figure out what the hell is going on.
Lock and load as you and your seven favorite fully customizable killing implements tackle a bizarre open world island crawling with evil. Take down the enemy with ninja stars, guns or even just good old explosives. Your battle. Your way. Their tough luck.
As Sergeant Rex Colt, you are part man, part machine, all American. You are a state-of-the-art Mark IV cyber-commando on a mission of vengeance. You’re out to bring down your old commanding officer and his battalion of ruthless killer cyborgs-and you’ll stop at nothing to get the job done.