FAR CRY 4
Hidden in the towering Himalayas lies Kyrat, a country steeped in tradition and violence. You are Ajay Ghale. Traveling to Kyrat to fulfill your mother’s dying wish, you find yourself caught up in a civil war to overthrow the oppressive regime of dictator Pagan Min.
From leopards, rhinos, black eagles, and vicious honey badgers, Kyrat is home to abundant wildlife.
Not every journey should be taken alone. Far Cry 4 allows for a second player to drop in and drop out at any point, re-imagining the cooperative experience in the true spirit of Far Cry for the next generation.